Senin, 28 April 2014

Bashkëpunon fiction libra të biznesit dhe e-libra konsiderohen RPP Kurikulum 2013

Bashkëpunon fiction libra të biznesit dhe e-libra konsiderohen RPP Kurikulum 2013

Le të thonë se ju doni të bashkëpunojnë në një sërë libra reference librave afariste, si saktësisht mund të ju shkoni në lidhje me të? Ju shikoni, unë kam bërë disa projekte me shkrim, ndihmë nga anëtarët e tjerë të theksoj si një rreze lazer në subjektet e tyre. Në përgjithësi, por unë do të rekomandojë këtë metodë, ne e bëmë vetëm se çdo email ju duhet të dashuri mediat moderne sot unë them Pra, si e bën pikërisht atë.. Kurikulum RPP 2013 - http://tokobukuadm.com/jual-rpp-kurikulum-2013 - punon kur bashkëpunuar në e-libra dhe libra që ju kërkoni?

Kështu, për shembull, autori i biznesit teksteve mund të shkruani disa paragrafeve që përshkruajnë metodologjinë e tyre dhe se si ajo mund të jetë pak e ndryshme nga strategjitë e tjera të përdorura në botën e vërtetë, dhe pasi ata të shpjegojë atë për mua, unë bëni pyetjet, duke u siguruar një sfidë, dhe pastaj të përgjigjet më mbrapa dhe me radhë - të gjitha me e-mail, natyrisht. Mirë, por pse duhet të bëj këtë? E pra, nuk ka të holla të vërtetë, por unë bëj një shumë informacione të dobishme Kurikulum 2013 - Http :/ / rppkurikulum2013.com / - se projekti im i ardhshëm të biznesit mund të jetë diçka ku unë mund të praktikoni këtë njohuri të re.

Pra, çfarë i motivon mua pastaj? E pra, unë kam katër faktorëve kryesorë;
  1. Të bësh çdo gjë që unë jam duke bërë mirë. 
  2. Sipërmarrësit ndihmuar të ketë sukses. 
  3. Libri i autorit ndihmon për të dhënë informacionin më të mirë. 
  4. Sfidë për mënyrën e tyre të të bërit të gjërave apo rrugën e vjetër aktuale - këto janë gjëra që nuk punojnë mirë. 


Në të vërtetë, nuk duhet ne të gjithë e bëjnë këtë për të paguar atë përpara për të gjithë zhvilluesit e kudo? Kur sipërmarrësit të ketë sukses, industria e suksesshme, zhvillon dhe qëndron i aftë dhe efikas, për të mos përmendur ajo ofron vende pune të pafund të reja si. Deri tani, nëse ju vendosni për të ndihmuar RPP Jual - Http :/ / jualrpp2013.com / - Autor e-libër djalë projekt, sipërmarrëse udhëzues planit të biznesit, industrisë, apo një libër aktual, që duhet marrë parasysh disa gjëra në mënyrë që mos të shkaktojë sfidat e autorit përpara.

Për shembull, kur duke nisur rreth ideve të reja dhe koncepteve të biznesit, ju nuk do të dëshironi të përdorni ndonjë "fjalët e saktë" ose fraza të nxjerrin në këto email ebooks tuaj, artikuj, apo blog, si atë Kurikulum RPP Jual 2013 - Http :/ / jualrpp2013.blogspot. com / - Ju mund të përdorni ato në librin tuaj, dhe mund të çojë në probleme të drejtave të autorit, apo dikush i cili më vonë ishte mezi plagjiaturë, edhe në qoftë se ajo nuk ishte, nuk është vetëm vlerë të rrezikut atje.

Pra, kjo nuk do të thotë që ju nuk mund të jetë krijuese dhe për të ndryshuar caktimin ose refinance fjalët e tua. Për shembull, në mënyrë tipike, atë që kam përdorur është pak të ndryshuar temë dhe të përdorin fjalët e mia në një tjetër temë ose nën-temë, dhe unë vetëm shteti, "Një ditë unë isha duke folur me një mik në lidhje me ...", por kurrë nuk përdorin fjalët e tyre, vetëm e mia, përveç rasteve kur Po ata kanë nevojë ata për një kuotë në librin e tyre, atëherë unë nuk do të duan të përdorin RPP Jual 2013 - Http :/ / rppkurikulum2013.blogspot.com / - në mënyrë që të mos të dyfishtë deri ose të pengojnë disa software bashkëpunimin mputer Plagjiatura Amazon ndezni, ose ndonjë botues të ardhshëm revistë ose tillë.

Duke ndryshuar subjektit pak kjo nuk do të ndikojë në atë që bëni ju, apo të vjedhin bubullimë e tyre ose ide. Ju shikoni, ju mund të merrni një shumë të kilometrazhin nga Strategjisë Bashkëpunimi librit elektronik i zgjuar, edhe nëse heq dorë nga asnjë lloj pagese për punën tuaj në këtë projekt. Seriozisht, ju do të jetë i befasuar për përfitime të punës në këtë mënyrë. Ju lutem konsideroni të gjithë këtë dhe mendoj se mbi të.

Diva Pendidikan

1 komentar:

  1. Artikuj të mirë, A keni dëgjuar për zotin Benjamin, Email: Lfdsloans@outlook.com --WhatsApp Kontakt: + 1-9893943740-- të cilët punojnë me shërbimin e financimit ata më japin kredi prej 95,000.00 $ për të filluar biznesin tim dhe unë i kam paguar ato çdo vit tash e dy vjet dhe akoma më kanë mbetur 2 vjet edhe pse më pëlqen të punoj me ta sepse ata janë huadhënës të vërtetë të huasë që mund të të japin çdo lloj kredie.

    BalasHapus