Senin, 28 April 2014

İş bədii business kitab və e-kitablar 2013 CHP Kurikulum hesab olunur

İş bədii business kitab və e-kitablar 2013 CHP Kurikulum hesab olunur

Siz sened kitapları business kitab bir sıra, necə dəqiq bu barədə getmək bilər əməkdaşlıq etmək istədiklərini deyirlər? Görürsünüz, mən yazılı bir sıra layihələr etdik, digər üzvləri yardım onların subyektlərinin bir lazer şüa kimi itiləmək. .. Ümumiyyətlə, amma biz Mən Belə ki, necə dəqiq demək bu gün müasir media sevgi var ki, hər bir e-poçt yalnız idi, bu metodu tövsiyə edirəm Kurikulum CHP 2013 - http://tokobukuadm.com/jual-rpp-kurikulum-2013 - e-kitab və xahiş kitablar əməkdaşlıq işləyir?

Belə ki, məsələn, dərslik biznes müəllif öz metodologiyasını və necə real dünyada istifadə olunan digər strategiyalar az fərqli ola bilər izah bir neçə bəndlərə yaza bilərsiniz və onlar mənə izah kimi, mən əmin bir problem edilməsi, sual, və daha geri və irəli cavab - bütün e-poçt, əlbəttə. Okay, amma niyə bu etməliyəm? Yaxşı, heç bir pul, həqiqətən, lakin mən faydalı məlumat bir çox Kurikulum 2013 - Http :/ / rppkurikulum2013.com / - mənim növbəti business layihə bu yeni bilik etiqad edə bilərsiniz bir şey ola bilər ki,.

Belə ki, nə sonra mənə motive? Bəli, mən dörd əsas sürücülər var;
  1. Mən daha yaxşı edirəm nə edir. 
  2. Kömək sahibkarlar uğur. 
  3. Müəllifin kitab ən yaxşı məlumat vermək kömək edir. 
  4. Şeyləri və ya köhnə cari yol bunu onların yolu üçün oynayın - bu yaxşı iş deyil şeylər. 


Həqiqətən, biz hər yerdə bütün inkişaf üçün irəli ödəmək üçün bu lazım deyil? Sahibkarlar uğur zaman, uğurlu sənaye, inkişaf və uyğun və səmərəli qeyd etmək deyil, həmçinin sonsuz yeni iş təmin edir qalır. Siz kömək seçerseniz Belə ki, indi CHP adi satilik - Http :/ / jualrpp2013.com / - Author e-kitab layihəsi oğlan, təşəbbüskar iş plan guide, sənaye, və ya faktiki kitab qabaqda copyright problemlər səbəb deyil, belə ki, bir neçə şeyi hesab etməlidir.

Yeni ideya və biznes anlayışlar ətrafında şıllaq Məsələn, siz hər hansı bir "dəqiq" sözləri və ya söz bu e-poçt sizin eBooks qoymaq ki, məqalələr, və ya blog, istifadə etmək istəyirəm ki, Kurikulum CHP adi satilik 2013 - Http :/ / jualrpp2013.blogspot. com / - Siz kitab bu istifadə edə bilərsiniz, və müəllif hüquqları problemləri, və ya sonra idi, hətta əgər, orada yalnız risk dəyər deyil, çətin ki, plagiat olan kimsə gətirib çıxara bilər.

Belə ki, siz yaradıcı və təyin dəyişdirmək və ya sözlər Maliyyələşdirmə edə bilməz demək deyil. Məsələn, adətən, nə istifadə biraz mövzu dəyişdirmək və başqa mövzu və ya sub-mövzu mənim sözlər istifadə və mən yalnız dövlət, "Bir gün ... haqqında bir dostu ilə söhbət", lakin öz sözləri, mənim yalnız halda istifadə heç vaxt onların kitab bir quote üçün onlara ehtiyac Bəli, sonra istifadə etmək istəmirəm CHP adi satilik 2013 - Http :/ / rppkurikulum2013.blogspot.com / ikiqat və ya proqram co mputer Plagiarism Amazon Kindle, və ya hər hansı bir gələcək jurnal naşir mane olmamaq üçün - və ya belə.

Dəyişən By mövzu bir az siz nə təsir, və ya onların ildırım və ya fikir oğurlamaq deyil. Siz layihə üzrə iş üçün hər cür ödəniş forgo hətta əgər, siz Əməkdaşlıq Strategiyası elektron smart kitab həyata mileage bir çox əldə edə bilərsiniz, bax. Ciddi, bu yol iş üçün sürpriz faydaları olarıq. Bütün bu hesab və bu barədə düşünmək edin.

Diva Təhsil

Tidak ada komentar:

Posting Komentar