Minggu, 27 April 2014

משתף פעולה בספרי עסקי סיפורת וספרים אלקטרוניים נחשבים RPP Kurikulum 2013

משתף פעולה בספרי עסקי סיפורת וספרים אלקטרוניים נחשבים RPP Kurikulum 2013

בואו נגיד שאתה רוצה לשתף פעולה על סט של ספרי עסקי ספרי עיון, איך בדיוק אתה יכול ללכת על זה? אתה רואה, אני כבר עשיתי מספר פרויקטים בכתיבה, סיוע מחברים אחרים לחדד כמו קרן לייזר בנושאים שלהם. באופן כללי, ואני דווקא הייתי ממליץ על שיטה זו, שעשינו בדיוק את זה כל בדוא"ל. אתה צריך לאהוב את התקשורת מודרנית היום אני אומר. אז, איך בדיוק עושה את זה kurikulum RPP 2013 - http://tokobukuadm.com/jual-rpp-kurikulum-2013 - פועל כאשר משתפים פעולה על ספרים אלקטרוניים וספרים אתם שואלים?

ובכן, למשל הסופר של ספר עיון עסק יכול לכתוב כמה פסקאות המתארות את המתודולוגיה שלהם ואיך זה עשוי להיות שונה מעט מאסטרטגיות אחרות המשמשות בעולם האמיתי, וכפי שהם מסבירים לי את זה, אני שואל את השאלות, מוודא אתגר , ולאחר מכן להגיב נוסף, קדימה ואחורה - כל על ידי דואר אלקטרוני כמובן. אוקיי, אבל למה שאני עושה את זה? ובכן, לא לכסף ממש, אבל אני עושה הרבה מאוד תועלת מהמידע kurikulum 2013 - http://rppkurikulum2013.com/ - כי הפרויקט העסקי הבא שלי יכול להיות משהו שבו אני יכול לתרגל את הידע החדש הזה.

אז, מה שמניע אותי אז? ובכן, יש לי ארבעה מניעים עיקריים;
  1. עושה כל מה שאני עושה טוב יותר. 
  2. יזמים עוזרים להצליח. 
  3. עוזר הספר של המחבר לתת את המידע הטוב ביותר. 
  4. קורא תיגר על הדרך שלהם לעשות דברים או דרך נוכחית הישנה - אלה דברים שלא עובדים טוב. 


ואכן, לא צריך שכולנו עושים זאת כדי לשלם אותו קדימה לכל היזמים בכל מקום? כאשר יזמים להצליח, תעשייה מצליחה, מתפתחת ונשארת בכושר ויעיל, שלא לדבר שהיא מספקת מקומות עבודה חדשים אינסופיים גם כן. אז עכשיו אם אתה בוחר לעזור RPP Jual - http://jualrpp2013.com/ - מחבר בחור בפרויקט אלקטרוני ספר, תכנית עסקית יזמית, מדריך לתעשייה או ספר בפועל, אתה צריך לשקול כמה דברים כדי שלא לגרום זכויות יוצרים אתגרים בהמשך הדרך.

לדוגמא, כאשר בועטים סביב רעיונות חדשים ומושגים עסקיים, לא היית רוצה להשתמש בכל "מילות מדויקות" או ביטויים שהם הכניסו לתוך המיילים האלה בספרים אלקטרוניים משלך, מאמרים, או בבלוג שלך, כפי שkurikulum RPP Jual 2013 - http://jualrpp2013.blogspot.com/ - אתה עלול להשתמש באותם בספר שלך, ושעלול לגרום לבעיות זכויות יוצרים, או מישהו שמאוחר יותר אפשר לומר שהייתה גניבה ספרותית, גם אם לא היה, זה פשוט לא שווה את הסיכון שם.

אז, זה לא אומר שאתה לא יכול להיות יצירתי ומשנה את ייעוד או למחזר את המילים שלך. לדוגמא, בדרך כלל, מה שעשיתי בעבר הוא מעט לשנות את הנושא ולהשתמש במילים שלי לנושא אחר או תת נושא, ואני רק מדינה, "היום האחד דיברתי עם מכר על ... "אבל אף פעם לא משתמש במילים שלהם, רק שלי, אלא אם כן הם זקוקים להם לקבלת הצעת מחיר בספרם, ואז לא הייתי רוצה להשתמש RPP Jual 2013 - http://rppkurikulum2013.blogspot.com/ -, כדי לא להכפיל למעלה או להכשיל כמה תוכנות שיתוף mputer פלגיאט מאמזון קינדל, או כל מוציא לאור מגזין בעתיד, או כאלה.

על ידי שינוי את הנושא מעט זה לא ישפיע על מה שאתה עושה, או לגנוב את הרעם או הרעיון שלהם. אתה רואה, אתה יכול לקבל הרבה קילומטראז מתוך אסטרטגיה שיתוף פעולה חכמה אלקטרונית ספר, גם אם אתה מוכן לוותר על תשלום מכל סוג עבור העבודה שלך על הפרויקט. ברצינות, אתה רוצה להיות מופתע יתרונות לעבודה בדרך זו. אנא שקול את כל זה וחושב על זה.

דיווה Pendidikan

Tidak ada komentar:

Posting Komentar