Senin, 28 April 2014

Համագործակցում գեղարվեստական ​​Բիզնես գրքեր եւ էլեկտրոնային գրքեր, որոնք համարվում են ԺՀԿ Kurikulum 2013

Համագործակցում գեղարվեստական ​​Բիզնես գրքեր եւ էլեկտրոնային գրքեր, որոնք համարվում են ԺՀԿ Kurikulum 2013

Եկեք ասում եք, որ ցանկանում եք համագործակցել մի շարք Հանրագիտարաններ բիզնես գրքեր, ինչպես ճիշտ կարելի է գնալ այդ մասին. Դուք տեսնում եք, ես արել մի քանի ծրագրեր գրավոր աջակցություն այլ անդամների սրել նման լազերային փնջի իրենց առարկաներից. Ընդհանուր առմամբ, սակայն ես խորհուրդ կտայի այս մեթոդը, որ մենք այդպես էլ անում էին ամեն էլփոստի Դուք պետք է սիրել ժամանակակից լրատվամիջոցների այսօր ես ասում: Այսպիսով, ինչպես անում է հենց այն, Kurikulum ԺՀԿ 2013 - http://tokobukuadm.com/jual-rpp-kurikulum-2013 - աշխատում է, երբ համագործակցում էլեկտրոնային գրքերի եւ գրքերի եք հարցնում?

Այսպես, օրինակ, հեղինակը դասագիրք բիզնեսի կարող գրել մի քանի կետերի նկարագրելով դրանց մեթոդաբանության, եւ թե ինչպես այն կարող է լինել փոքր - ինչ տարբերվում է այլ ռազմավարությունների օգտագործվում է իրական աշխարհում, եւ քանի որ նրանք բացատրել ինձ, ես խնդրում եմ հարցերին, դարձնելով համոզված է մարտահրավեր, եւ ապա արձագանքել ավելի ետ եւ առաջ բոլոր էլեկտրոնային փոստով, իհարկե. Okay, բայց ինչու ես դա անել? Դե, ոչ մի գումար, իրոք, բայց ես մի շատ օգտակար տեղեկություններ Kurikulum 2013 - Http :/ / rppkurikulum2013.com / , որ իմ հաջորդ աշխատանքային ծրագիրը կարող է լինել մի բան, որտեղ ես կարող եմ զբաղվել այս նոր գիտելիքներ.

Այսպիսով, ինչ motivates ինձ, ապա. Դե, ես չորս հիմնական վարորդները,
  1. Doing ինչ եմ անում, ավելի լավ. 
  2. Օգնել գործարարներին կհաջողվի. 
  3. Հեղինակային գիրքը օգնում է տալ լավագույն տեղեկատվությունը. 
  4. Մարտահրավեր իրենց գործելակերպով բաներ կամ հին ներկայիս ճանապարհը, - սրանք բաներ, որոնք չեն աշխատել. 


Իրոք, պետք է մենք բոլորս դա անել վճարել այն առաջ է բոլոր մշակողների ամենուր. Երբ ձեռնարկատերերի հաջողվում, հաջողակ արդյունաբերության, մշակում եւ մնում պիտանի եւ արդյունավետ, էլ չենք խոսում, որ ապահովում է անվերջ նոր աշխատատեղեր, ինչպես նաեւ. Այնպես որ, հիմա, եթե դուք ընտրում եք օգնել ԺՀԿ Վաճառքի - Http :/ / jualrpp2013.com / - Author: E-գիրքը ծրագրի guy, ձեռնարկատիրական բիզնես պլան Guide, արդյունաբերություն, կամ իրական գիրքը, դուք պետք է հաշվի առնել մի քանի բաներ, այնպես որ կարող է առաջացնել հեղինակային մարտահրավերների առաջ.

Օրինակ, երբ նախագիծն շուրջ նոր գաղափարներ եւ գործարար հասկացությունների, դուք, որ չեք ուզում օգտագործել որեւէ «ճշգրիտ» բառերը կամ արտահայտությունները, որոնք իրենց մեջ այդ նամակների ձեր Պահել, հոդվածներ, կամ բլոգում, ինչպես որ Kurikulum ԺՀԿ Վաճառքի 2013 - Http :/ / jualrpp2013.blogspot. com / - Դուք կարող եք օգտագործել այն Ձեր գիրքը, եւ կարող է հանգեցնել խնդիրների հեղինակային իրավունքի կամ մեկը, որը հետագայում դժվար գրագողություն, նույնիսկ, եթե դա չի եղել, դա պարզապես չարժե ռիսկի այնտեղ.

Այնպես որ, դա չի նշանակում, որ դուք չեք կարող լինել ստեղծագործ եւ փոխել նշանակման կամ վերաֆինանսավորել ձեր խոսքերը. Օրինակ, սովորաբար, ինչ էի փոքր - ինչ փոխել թեման, եւ օգտագործել իմ խոսքերը մեկ այլ թեմայի կամ ենթակետի թեմային, եւ ես պետություն, «Մի օր ես խոսում ընկերոջը մասին ...», բայց երբեք օգտագործել իրենց սեփական խոսքերը, իմ միակ, եթե Այո, նրանք պետք է նրանց համար մեջբերումով իրենց գիրքը, ապա ես չէի ուզում օգտագործել ԺՀԿ Վաճառքի 2013 - Http :/ / rppkurikulum2013.blogspot.com / -, որպեսզի կրկնակի կամ խոչընդոտել ինչ - որ ծրագրեր, համագործակցություն mputer գրագողություն Amazon Kindle, կամ որեւէ ապագա ամսագրի հրատարակիչը կամ նման.

Փոխելով առարկայի մի քիչ դա չի ազդի այն, ինչ դուք անում եք, կամ գողանալ իրենց ամպրոպ կամ գաղափար. Դուք տեսնում եք, որ դուք կարող եք ձեռք բերել շատ Վազքը են համագործակցության ռազմավարության էլեկտրոնային խելացի գրքում, նույնիսկ եթե դուք forgo վճարումը ցանկացած տեսակի համար աշխատել ծրագրի. Լուրջ, դուք ուզում զարմանալ նպաստ աշխատել այս կերպ. Խնդրում ենք հաշվի առնել այս ամենը, եւ կարծում եմ, որ դրա վրա.

Diva Կրթություն

Tidak ada komentar:

Posting Komentar